Cum functioneaza?

Cum plasez comanda?

– Comanda se poate face direct pe website-ul FashionPassion.ro adaugand produsul/ produsele in cos, apoi urmand pasii pentru finalizarea comenzii.

– Pentru livrarea comenzii si facturare este necesar ca datele furnizate de catre dvs. sa fie corecte.

– Imediat ce ati plasat comanda, veti primi un mail de confirmare ce va contine detaliile comenzii dvs.

– Pentru clientii noi se va face o confirmare telefonica in maximul 24 ore lucratoarein vederea confirmarii si livrarii comenzii si comenzii. Comanda se va livra numai dupa aceasta confirmare telefonica pentru clientii noi.

– In caz de pre-comanda interogarea se face telefonic sau prin email, iar livrarea poate dura intre 7-31 zile lucratoare.

Cum platesc?

– Plata cu cardul de credit/ debit personal sau de firma, cardurilor speciale (vacanta, masa, cadou, cultura), business, emise si in afara UE, in deplina siguranta. Procesarea datelor de card se face in siguranta si in conformitate cu „Regulamentul GDPR”, in mod exclusiv pe servere securizate. FashionPassion.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra. Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii. În cazul alegerii plății prin card de credit/ debit, comanda va fi acceptată spre executare în momentul confirmării rezervării unei sume suficiente în contul bancar al Clientului.

– Plata ramburs la ridicarea coletului, se achita contravaloarea produselor si a transportului in momentul livrarii coletului. In anumite cazuri costul livrarii poate avea valoare de 0 ron.

– In cazul vanzarii produselor de Brand, nu se accepta plata la ramburs, ci doar prin card de credit/ debit sau transfer bancar.

– Aveți posibilitatea de a achita și prin transfer bancar.

Cum se livreaza?

– Comanda dvs. este procesata in urma confirmarii telefonice (pentru clientii noi) si va fi expediata in intervalul 1-3 zile lucratoare de catre echipa FashionPassion.ro, si va fi livrata de catre serviciul de curierat rapid sau Posta Romana la destinatie in maximum 3-7 zile lucratoare de la momentul expedierii, cu excepția situației în care în timpul înaintării comenzii a fost trecut un alt termen de realizare a livrării.

– Marfa este expediată în ordinea în care au fost primite comenzile, până la epuizarea stocului.

– În cazul unui număr mare de produse, unele articole pot fi expediate separat, într-un termen mai mare, care nu poate depăşi totuşi 1-2 saptamani.

– Costurile de expediere se calculează numai o singură data, la plasarea initiala a comenzii, chiar dacă livrarea se poate realiza în mai multe randuri. Termenul de realizare a comenzii se poate prelungi din motive care nu depind de firma noastra.
– Ne rezervăm dreptul de a face modificări curente atat ale preturilor produselor din ofertă, cat și ale costurilor de expediere, însă aceste modificări nu vor afecta drepturile persoanelor care au făcut comanda înaintea introducerii acestor modificari.

– Ne rezervam dreptul de a nu expedia comanda catre cumparatorii care nu indeplinesc conditiile de livrare fata de FashionPassion.ro si putem decide sa nu livram catre cumparatorii pe care noi ii consideram ca fiind cu credibilitate scazuta.

Urmareste comanda

– Pentru a-ți urmări comanda, te rog sa intrii pe link-ul „Urmareste comanda”, introdu ID-ul comenzii tale în caseta și apasă butonul „Urmărește”. ID-ul este trecut în factura și în emailul de confirmare expediere comanda.

Politica retur

– Orice produs achizitional pe website-ul FashionPassion.ro poate fi returnat in termen de maxim 14 zile calendaristice.

– ATENTIE!!! Produsul poate fi returnat doar in stare perfecta, doar daca nu a fost purtat/ folosit, nu a fost spalat, in ambalajul original, cu toate etichetele atasate, cu toate accesoriile originale, iar pe colet trebuie sa fie trecut numarul comenzii si codul de retur.

– Contravaloarea produsului returnat poate fi folosita ca voucher de cumparaturi pe website-ul FashionPassion.ro, restituita prin mandat postal, prin transfer bancar în contul indicat sau în contul din care plata a fost facuta. Taxele aferente contravalorii returului sunt suportate/ retinute cumparatorului.

– Daca returul dumneavoastra a fost acceptat, restituirea contravalorii produsului cumparat se va face in 3-30 zile.

– Costul returului este suportat de cumparator, cu exceptia cazurilor in care produsul are defect evident de fabricatie, produsul comandat este altul decat cel primit, marimea produsului este alta decat cea comandata. In cazul acestor exceptii, returul va fi suportat de catre vanzator.

– In cazul in care livrarea esueaza din cauza unei adrese incorecte/ incomplete introduse de cumparator sau a unui refuz al cumparatorului, atunci se va emite o nota de credit pentru acoperirea costurilor de expediere.

– In cazul in care cumparatorul returneaza produsul cu ramburs, coletul va fi refuzat.

Schimbare marime/ Inlocuire produs

– Daca nu vi se potriveste marimea comandata sau doriti sa schimbati produsul, returnati produsul conform politicii de retur, folosind formularul de retur de pe website-ul nostru si comandati-va un nou produs.

– Daca vi s-a livrat un alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezinta defecte majore, va rugam sa ne contactați într-un interval de 48 ore, telefonic, la adresa de email [email protected] sau folosing formularul de contact.
Vom rezolva aceasta problema prin inlocuire produs, voucher cumparaturi sau rambursarea valorii produsului respectiv. Daca produsul nu este cel comandat sau are defecte, costul de retur este suportat de catre vanzator.

– Cumparatorul va trebui sa specifice/ bifeze faptul ca doreste sa schimbe marimea produsului
(doar daca exista marimea disponibila). Daca marimea dorita nu este in stoc, puteti opta pentru un voucher de cumparaturi cu valoare echivalenta, sau puteti cere returnarea valorii produsului.

Cine plateste transportul daca nu imi mai doresc produsul?

– In cazul in care doriti sa returnati produsul in termen de maximum 14 zile lucratoare de la primire si fara urme de purtare, cumparatorul va suporta integral costul returnarii produsului/ produselor.

– ATENTIE!!! Produsul poate fi returnat doar in stare perfecta, doar daca nu a fost purtat/ folosit, nu a fost spalat, in ambalajul original, cu toate etichetele atasate si cu toate accesoriile originale.

– Contravaloarea produsului returnat poate fi folosita ca voucher de cumparaturi pe website-ul FashionPassion.ro, restituita prin mandat postal, prin transfer bancar în contul indicat sau în contul din care plata a fost facuta.

– Daca returul dumneavoastra a fost acceptat, restituirea contravalorii produsului cumparat se va face in 3-30 zile.

– In cazul in care cumparatorul returneaza produsul cu ramburs, coletul va fi refuzat.

Cum imi primesc banii inapoi daca returnez un produs?

Produsul poate fi returnat doar in stare perfecta, doar daca nu a fost purtat/ folosit, nu a fost spalat, in ambalajul original, cu toate etichetele atasate si cu toate accesoriile originale.

– Contravaloarea produsului returnat poate fi folosita ca voucher de cumparaturi pe website-ul FashionPassion.ro, restituita prin mandat postal, prin transfer bancar în contul indicat sau în contul din care plata a fost facuta.

– Daca returul dumneavoastra a fost acceptat, restituirea contravalorii produsului cumparat se va face in 3-30 zile.

Pentru oricare alte intrebari sau nelamuriri va rugam sa ne contactati telefonic, la adresa de email [email protected] sau folosing formularul de contact.

Va multumim,

echipa FashionPassion.ro