Intrebari frecvente (f.a.q.)

Daca aveti nelamuriri, va stam la dispozitie. Inainte de a ne contacta, va rugam sa consultati articolele de mai jos. Multumim !

Cum ma inregistrez pe site-ul FashionPassion.ro?

– Da, contravaloarea marfii returnate va fi restituita prin mandat postal, prin transfer bancar în contul indicat sau în contul din care plata a fost facuta prin card, sau sub forma unui bon de cumparaturi care poate fi utilizat la cumpărăturile ulterioare, nu mai târziu de 14 de zile de la preluarea marfii returnate.

Pot plasa o comanda, daca nu am cont de utilizator pe site FashionPassion.ro?

– Da, nu este absolut necesar sa inregistrati pentru a plasa o comanda, dar este recomandat.

Sunt in siguranta atunci cand cumpar online? Datele mele sunt protejate?

– Transferurile şi plăţile se fac în siguranţă deplina pe servere securizate si folosind SSL.

– Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele securizate.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că serverele securizate nu stochează date confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Ce metode de plata acceptam?

– Plata cu cardul de credit/ debit personal sau de firma, cardurilor speciale (vacanta, masa, cadou, cultura), business, emise si in afara UE, in deplina siguranta. Procesarea datelor de card se face in siguranta si in conformitate cu „Regulamentul GDPR”, in mod exclusiv pe servere securizate. FashionPassion.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra. Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii. În cazul alegerii plății prin card de credit/ debit, comanda va fi acceptată spre executare în momentul confirmării rezervării unei sume suficiente în contul bancar al Clientului.

– Plata ramburs la ridicarea coletului, se achita contravaloarea produselor si a transportului in momentul livrarii coletului. In anumite cazuri costul livrarii poate avea valoare de 0 ron.

– In cazul vanzarii produselor de Brand, nu se accepta plata la ramburs, ci doar prin card de credit/ debit sau transfer bancar.

– Aveți posibilitatea de a achita și prin transfer bancar.

– Moneda contului in care se face receptia platilor este RON (moneda oficiala a Romaniei), dar cumparatorul poate folosi pentru a cumpara orice valuta acceptata de catre Uniunea Europeana.

Exista posibilitatea corectarii unei comenzi deja plasate?

– Da, exista posibilitate corectarii unei comenzi, doar daca ne sunati in interval maxim de 1 ora de la plasarea comenzii.

Se pot aduce modificări sau completări ale datelor personale?

– Da, modificări ale datelor personale se pot transmite in regim de urgenta prin telefon sau prin e-mail.

Expedierea marfurilor si taxele aferente expedierii

– Comanda este procesata si expediata in intervalul 1-3 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii de catre FashionPassion.ro, si va fi livrata de catre serviciul de curierat rapid sau Posta Romana la destinatie in maximum 3-7 zile lucratoare.

– Clientul are multiple posibilități de plată a prețului indicat pe pagina FashionPassion.ro: card de credit/debit sau ramburs la ridicarea coletului. La prețul plătit pentru produs trebuie adăugate costurile de livrare aleasa.

– Costul transportului este afisat inainte de finalizare a procesul de plasare a comenzii si va fi diferit in functie de serviciul de livrare ales sau in anumite cazuri va avea valoarea 0 ron.

– 14,90 lei dacă alegeți plata cu card de credit/ debit. Livrarea se va efectua prin firma de curierat sau Posta Romana. Opțiunea este disponibilă doar pentru comenzile efectuate prin intermediul paginii web FashionPassion.ro

– 22,90 lei dacă ați ales metoda de plată în numerar, ramburs la ridicarea coletului. Livrarea se va efectua prin firma de curierat rapid sau Posta Romana.

Cat dureaza expedierea si livrarea comenzii pe teritoriul Romaniei

– Comanda dvs. este procesata in urma confirmarii telefonice (pentru clientii noi) si va fi expediata in intervalul 1-3 zile lucratoare de catre echipa FashionPassion.ro, si va fi livrata de catre serviciul de curierat rapid sau Posta Romana la destinatie in maximum 3-7 zile lucratoare de la momentul expedierii, cu excepția situației în care în timpul înaintării comenzii a fost trecut un alt termen de realizare a livrării.


Marfa este expediată în ordinea în care au fost primite comenzile, până la epuizarea stocului.


În cazul unui număr mare de produse, unele articole pot fi expediate separat, într-un termen mai mare, care nu poate depăşi totuşi 1-2 saptamani.

– Costurile de expediere se calculează numai o singură data, la plasarea initiala a comenzii, chiar dacă livrarea se poate realiza în mai multe randuri. Termenul de realizare a comenzii se poate prelungi din motive care nu depind de firma noastra.
Ne rezervăm dreptul de a face modificări curente atat ale preturilor produselor din ofertă, cat și ale costurilor de expediere, însă aceste modificări nu vor afecta drepturile persoanelor care au făcut comanda înaintea introducerii acestor modificari.

– Ne rezervam dreptul de a nu expedia comanda catre cumparatorii care nu indeplinesc conditiile de livrare fata de FashionPassion.ro si putem decide sa nu livram catre cumparatorii pe care noi ii consideram ca fiind cu credibilitate scazuta.

Primesc factura la comanda facuta? Ce fac daca nu am primit factura?

– La plasarea comenzii, veti primii o factura proforma la adresa de email furnizata.

– Daca nu am primit facura, verific daca adresa mea de email a fost introdusa corect la plasarea comenzii. Daca adresa mea de email a fost introdusa corect la plasarea comenzii, verific email-ul si in sectiunea spam/ junk.

Se poate schimba/ inlocui produsul?

– Da, dupa ce ambele parti au cazut la un acord scris si cumparatorul a completat formularul de retur/ schimb.

– Cumparatorul va trebui sa specifice/ bifeze faptul ca doreste sa schimbe marimea produsului
(doar daca exista marimea disponibila). Daca marimea dorita nu este in stoc, puteti opta pentru un voucher de cumparaturi cu valoare echivalenta, sau puteti cere returnarea valorii produsului.

Se poate returna marfa cumparata?

– Da.

– Orice produs achizitional pe website-ul FashionPassion.ro poate fi returnat in termen de 14 zile calendaristice.

– ATENTIE!!! Produsul poate fi returnat doar in stare perfecta, doar daca nu a fost purtat/ folosit, nu a fost spalat, in ambalajul original, cu toate etichetele atasate, cu toate accesoriile originale, iar pe colet trebuie sa fie trecut numarul comenzii si codul de retur.

– Contravaloarea produsului returnat poate fi folosita ca voucher de cumparaturi pe website-ul FashionPassion.ro, restituita prin mandat postal, prin transfer bancar în contul indicat sau în contul din care plata a fost facuta. Taxele aferente contravalorii returului sunt suportate/ retinute cumparatorului.

– Costul returului produselor este gratuit, exceptie facand comenzile onorate corect, cu produse de BRAND.

– Daca returul dumneavoastra a fost acceptat, restituirea contravalorii produsului cumparat se va face in 3-30 zile.

– In cazul in care livrarea esueaza din cauza unei adrese incorecte/ incomplete introduse de cumparator sau a unui refuz al cumparatorului, atunci se va emite o nota de credit pentru acoperirea costurilor de expediere.

– Doar in cazul produselor de Brand si atunci cand cumparatorul doreste sa returneze produsul fara ca produsul sa fie cu defect evident de fabricatie, produsul comandat este altul decat cel primit, marimea produsului este alta decat cea comandata, contravaloarea returului va fi de 80lei sau puteti aranja dvs transportul coletului pana la adresa depozitului nostru din Italia.

– In cazul in care cumparatorul returneaza produsul cu ramburs, coletul va fi refuzat.

Formular de contact

Folositi formularul de mai sus pentru a ne adresa eventuale intrebari sau aveti sugestii. Noi va vom raspunde in cel mai scurt timp cu putinta.

Va multumim!

DATE COMERCIALE

SOSU N MIHAIL-ADRIAN INTREPRINDERE INDIVIDUALA

Sediu social: Strada Revolutiei nr. 14, Craiova, Dolj, 200625, Romania

CIF: 42813564

EUID: ROONRC.F16/464/2020

Telefon: +40 758 305 468

Email: [email protected]

Program: Luni-Vineri / 09:30 – 18:00